Նոյեմբերի 1

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեգվ+մատիկա բաժնի հղումը։

այո

նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։

այո

  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։
    GeoGreba
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
    ոչ
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի սեպտեմբեր և հոկտեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։
    այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    առաջին մակարդակ
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Մայրիկիս և հայրիկիս հետ:


Posted 1 Նոյեմբերի, 2022 by levonharoyan in category Uncategorized

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*