Նոյեմբերի 13

Իմ դպրոցի հրաշալիքները

Բարև ձեզ, ես Լևոնն եմ: Ես սովորում եմ Արևմտյան դպրոցում: Փորձեմ ներկայացնել իմ դպրոցի հրաշալիքները իմ աչքերով:

Հրաշալիքներից մեկը իմ ընկերներն են, ովքեր շատ ընկերասեր են և խելացի:

Հաջորդ հրաշալիքը իմ ուսուցիչներն, են ովքեր բարի են, համբերատար և շատ զարգացած:

Ինձ համար երրորդ հրաշալիքը ընտրությամբ գործունեության հնարավորությունն է:

Ես ընտրել եմ խաղերի ստեղծում, որը շատ սիրում եմ և շատ հետաքրքիր է ինձ համար:

Հաջորդ հրաշալիքը լողավազաններն են, որտեղ մենք լողանում ենք:

Հաջորդ հրաշալիքը ագարակն է և կենդանիները,

Ես հրաշալիք եմ համարում նաև տեխնոլոգիան:

Ուրիշ շատ հրաշալիքներ կան իմ դպրոցում, ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը:


Posted 13 Նոյեմբերի, 2022 by levonharoyan in category Uncategorized

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*