Մայիսի 12

Ելքի ստուգատես 12/05/2023

Ա․ Թվարկիր, թե ինչ գրքեր ես կարդացել
«Վիշապ», «Երկնքում կա շատ աստղեր»
Բ․ Ովքե՞ր են կարդացածդ գրքերի հեղինակները
գրքի մեջ գրաց չի հեղինակ
Գ․ Ինչե՞ր ես սովորել կարդացածդ գրքերից
ես մոռացել եմ Երկնքում կա շատ աստղեր , բայց ես գիտեմ Վիշապը
Դ․ Քեզ ամենից շատ դուր եկած գիրքը համառոտ ներկայացրու

«Վիշապը»

Վիշապը գիրք է սուպեր հերոսի մասին: Գրքի հիման վրա նկարել են նաև ֆիլմ: Են ժամանակ ես դիտել եմ ֆիլմը սակայն այն միքիչ տարբերվում է գրքից: Հիմա պատմեմ ձեզ մի փոքր գրքի մասին Վիշապը: Գիրքը կոմիկս է: Մի ժամանակ մի երեխա փակված է եղել բանտի մեջ: Հետո վիշապը գնում է, որ փրկի երեխային: Երբ վիշապը բացեց օդափոխության անցքը երեխան հարցրեց վիշապին- ո՞վ է ուժեղ՝Հայկը, թե դու:

— Հաստատ ես,- պատասխանեց վիշապը:

Երբ նրանք փախան երեխան ասաց- Բա դու երբ ես դառնալու վիշապ?

— Երբ կջղայնանամ,- ասաց վիշապը:

Շարունակությունը գրքի ես ձեզ չեմ պատմի, որպեսզի դուք կարդաք գիրքը:




Posted 12 Մայիսի, 2023 by levonharoyan in category «Ելք» ստուգատես, Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*